نگهداری، تعمیر و مولدسازی

خدمات مولدسازی

در این بخش شرکت “مولدسازی و مدیریت دارایی تجارت” ابتدا از علاقمندان، سرمایه گذاران و فعالان صنعت طی فراخوانی دعوت بعمل می آورد تا بستر برای مذاکره با مشتریان بالقوه را فراهم سازد. طی این مذاکرات کلیه اطلاعات مربوط به دارایی با توجه به نیاز و حوزه فعالیت مشتری در اختیار ایشان قرار می گیرد، شرایط مالی و سوابق اجرایی مشتریان بررسی و سپس بر اساس قوانین بانک های عامل و سازمان های مربوطه شرکت پروسه مزایده و واگذاری را طی می نماید.

اولین خدمت قابل ارائه در بخش اجرایی پس از تحویل و بررسی واقعیت های دارایی و تطابق آن با گزارش های واصله اعم از گزارش کارشناسان رسمی دادگستری و کارشناسان غیر رسمی، اقدام به نگهداری، صیانت و حافظت از دارایی های محوله در کمال امانتداری می باشد. در این پروسه چنانچه نیاز به تعمیرات، بازسازی، بهسازی و سایر امور لازم و ضروری باشد، پس از نظافت، پاکسازی و ازاله زباله از محیط انجام می پذیرد. کلیه هزینه های جاری شامل مشاعات و انشعابات پرداخت می گردد و دارایی به نحوی مدیریت می گردد که تا روز تحویل به خریداران و شرکای کاری بدون هیچ تعهد پرداختی و بدهی قبلی واگذاری صورت پذیرد.

خدمات نت

حوزه خدمات اجرایی

خدمات اجرایی قابل ارائه در بخش اجرایی شامل خدمات نگهداری و تعمیرات (نت)، مولدسازی، بازاریابی، فروش و واگذاری می باشد. در این بخش مجموعه مولدسازی پس از تحویل دارایی های مازاد از سوی مؤسسات، بانکها و سازمان های مربوطه و بررسی واقعیت های هر دارایی با گزارش های اخذ شده که در رأس آن گزارش کارشناسان رسمی دادگستری حائز اهمیت می باشد، اقدام به اجرای خدمات مربوط به این حوزه می نماید.

نگهداری، بازاریابی و فروش دارایی‌های صنعتی بانک تجارت