برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مولد سازی و مدیریت دارایی تجارت

11 اردیبهشت 1401
0 دیدگاه

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مولد سازی و مدیریت دارایی تجارت در روز چهارشنبه مورخ 1401/02/07 با حضور اعضاء محترم هیات مدیره و نمایندگان محترم سهامداران شرکت برگزار گردید.
در این مجمع پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی شرکت شامل ترازنامه و صورت های سود و زیان برای سال مالی منتهی به 1400/12/29و انتخاب حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی آتی به همراه سایر موارد در دستور جلسه به تصویب رسید. همچنین مطابق آرای سهامداران ترکیب اعضای هیات مدیره قبلی شرکت به مدت دو سال دیگر تمدید شد. بنا به اظهارات احسان رضاپور مدیرعامل شرکت در گزارش اقدامات هیات مدیره به مجمع، شرکت مولدسازی در دوره مالی گذشته با انتشار مستمر کاتالوگ و اطلاعات تخصصی دارایی های قابل واگذاری و فروش بیش از 50 درصد از دارایی های قابل فروش صنعتی بانک تجارت به ارزش تقریبی 5400 میلیارد ريال و همکاری موثر در مولدسازی دو واحد صنعتی جهت برگشت به چرخه تولید در گروه تجارت با ارزش بیش از 3000 میلیارد ريال، عملکرد مناسب و اثرگذاری در حوزه مولدسازی دارایی های صنعتی بانک تجارت داشته است.

همچنین نگهداری و حفاظت از بیش از 7000 میلیارد ريال دارایی بانک در کنار ارائه 32 گزارش تحلیلی دارایی ها، مشاوره اقتصادی و تهیه طرح توجیهی جهت اتخاذ تصمیم مناسب و ارزیابی اقتصادی بودن مولدسازی دارایی ها از جمله اقدامات شرکت در دوره مالی گذشته بود که با تلاش و پیگیری های همکاران شرکت تحقق یافته است.

شرکت مولدسازی و مدیریت دارایی تجارت از سال 1395 با ماموریت مولدسازی دارایی ها در حال ارائه خدمات متنوع به بانک تجارت است و تکمیل زنجیره و ارائه خدمات به سایر متقاضیان این حوزه از جمله برنامه های سال جدید شرکت اعلام شده است.


ارسال دیدگاه

بیست + پنج =