معرفی شرکت مولدسازی و مدیریت دارایی تجارت به عنوان مدلی موفق و پیشرو در احیای دارایی های راکد بانکی

1 اردیبهشت 1403
0 دیدگاه

معرفی شرکت مولدسازی و مدیریت دارایی تجارت به عنوان مدلی موفق و پیشرو در احیای دارایی های راکد تملیکی بانک ها

رییس جمهور در حاشیه جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد استان سمنان ضمن بازدید از غرفه شرکت مولدسازی و مدیریت دارایی تجارت و اطلاع از اقدامات و دستاوردهای حاصل شده و تایید و تشریح دستاوردهای حاصله توسط دکتر مدنی معاونت محترم ایشان و دکتر علی ابادی وزیز محترم صمت، در سخنرانی خود رویکرد بانک تجارت را الگوی مناسبی جهت احیا دارایی های راکد تحت تملیک بانک ها دانست.

ابراهیم رئیسی در این مراسم که در واحد تولید کاشی در سمنان برگزار شد با اشاره به بازدید از واحدهای تملیکی دچار رکود که توسط بانک‌ها تملک شده اند، غافل ماندن از امر تولید را به بهانه موضوعات مالی امری ناشایست عنوان و بر ضرورت فعال شدن کارگروهی برای فعال شدن واحدهای تملک‌شده بانک‌ها تاکید کرد.
ایشان فعال شدن کارگروه واحدهای تملک‌شده بانک‌ها با همت وزارت صمت و بانک مرکزی را امری ضروری دانست و عضویت بانک‌های عامل و برنامه‌ریزی ستاد احیا را عامل مهمی در سرعت بخشیدن به برگرداندن واحدهای صنعتی به چرخه تولید عنوان نمود.
وی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات خوب و موثر بانک تجارت در این حوزه، این بانک را در احیا و مولدسازی دارایی های راکد الگوی مناسبی معرفی کرد و بر ضرورت حرکت سایر بانک ها در این مسیر تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

4 + ده =