آگهی مزایده شماره 2 فروش املاک و مستغلات شرکت مولدسازی و مدیریت دارایی تجارت

13 مرداد 1403
0 دیدگاه

آگهی مزایده شماره 2 شرکت مولدسازی و مدیریت دارایی تجارت
فروش املاک و مستغلات به نیابت از بانک تجارت

با شرایط استثنایی بصورت نقد و اقساطی

شرکت مولدسازی و مدیریت دارایی تجارت به نیابت از بانک تجارت در نظر دارد املاک مازاد بر نیاز بانک تجارت را به شرح ذیل با وضع موجود از طریق مزایده عمومی به فروش برساند. متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، بازدید از املاک، دریافت برگ درخواست شرکت در مزایده و تسلیم پیشنهادات خود به محل شرکت مولدسازی و مدیریت دارایی تجارت به نشانی: تهران، بلوار میرداماد، خیابان تبریزیان، خیابان هفتم غربی، پلاک 7 واحد 1 حداکثر تا ساعت 13 مورخ 1403/05/24 مراجعه فرمایند. بازگشایی پاکات در تاریخ 1403/05/27 رأس ساعت 9 صبح در محل دفتر مرکزی شرکت مولدسازی و مدیریت دارایی تجارت به نشانی فوق برگزار خواهد شد و حضور شرکت کنندگان در جلسه بازگشایی بلامانع است.چنانچه تغییری در تاریخ بازگشایی پاکات صورت گیرد، مراتب تلفنی به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.
ضمناً متن آگهی (توضیحات، شرایط پرداخت و …) درسایت شرکت مولدسازی و مدیریت دارایی تجارت (وابسته به بانک تجارت) به نشانی: www.movaledsazi.com قابل دسترسی می باشد.

شرایط شرکت در مزایده

1. مبلغ سپرده شركت در مزايده معادل 5% قیمت پایه مزایده مندرج در آگهي مي باشد كه مي بايست صرفا از طریق شعب بانک تجارت به حساب بستانکاران موقت سپرده شرکت در مزایده اموال غیرمنقول به شماره 01821474 نزد بانك تجارت واريز گردد.
2. شركت كنندگان مبلغ 000ر000ر1ريال (به حساب كارمزد فروش اسناد به شماره 0194437676 نزد بانك تجارت به نام شرکت مولدسازی و مدیریت دارایی تجارت) واريز و فيش را ضميمه برگ پيشنهاد نمايند. (ضمناً مبلغ دریافتی جهت خرید اسناد به هیچ وجه مسترد نخواهد شد).
3. رعايت مفاد فرم پيشنهاد شركت در مزايده الزامي مي باشد و بهاي پيشنهادي بايد از حيث مبلغ مشخص و معين و بدون خط خوردگي بوده و در پاكت دربسته تسليم گردد.
4. كليه املاك عرضه شده با وضعيت موجود به فروش مي رسند و بازديد از محل با هماهنگي قبلي امكان پذير مي باشد.
5. شرکت در رد يا قبول يك يا كليه پيشنهادات واصله به مدت 3 ماه مختار مي باشد.
6. نمونه قرارداد ها در سایت بانک تجارت به نشانی: www.tejaratbank.ir قابل مشاهده می باشد.
7. پرداخت کلیه بدهی ها و عوارض و هزینه های نقل و انتقال و اخذ مفاصا حسابهای شهرداری، دارایی، تأمین اجتماعی و حقوق مالکانه و هزینه های مترتبه به عهده برنده مزایده می باشد.
8. متقاضیان می بایست نسبت به تکمیل فرم مشخصات شرکت کنندگان حقوقی / حقیقی و تحویل آن به همراه پاکت پیشنهاد شرکت در مزایده اقدام نمایند.
9. در پیشنهادهای خرید بصورت نقد و اقساط صرفا بالاترین قیمت ملاک بوده و افزایش پیش پرداخت و کاهش مدت بازپرداخت اقساط ملاک تعیین برنده نمی باشد.
10 . در صورت واگذاری اقساطی مواردی از جمله : حقوق کسب و پیشه – سرقفلی – حقوق جانشینی در شهرک های صنعتی و املاک مشاعی( در قالب قرارداد صلح ) ماشین آلات و املاک متصرف دار ( در قالب قرارداد فروش اقساطی ) انجام می پذیرد ، برنده مزایده می بایست بابت تضمین پرداخت اقساط نسبت به ارائه ضمانت نامه بانکی غیر از بانک تجارت و یا معرفی ملک ارزنده شهری سهل البیع بغیر از ملک مورد معامله بعنوان وثیقه جهت ترهین اقدام و یا بصورت نقدی خریداری نماید . هزینه کارشناسی و ترهین ملک مورد وثیقه به عهده برنده مزایده می باشد .
11. پرداخت کلیه بدهی ها و عوارض و هزینه های نقل و انتقال و اخذ مفاصا حسابهای شهرداری ، دارایی ، شهرک های صنعتی، لزوما تامین اجتماعی و رفع تصرف املاک متصرف دار و حقوق مالکانه و هزینه های مترتبه به عهده برنده مزایده می باشد.
12 . نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار در زمان انتشار آگهی مزایده سالیانه 23 % می باشد و در صورت هر گونه تغییر، قرارداد واگذاری بر مبنای نرخ جدید منعقد خواهد شد.

هماهنگی بازدید و دریافت اطلاعات تکمیلی

مهندس مهدی کریمی | مدیر واحد بازاریابی و فروش

021-22271079

0919-7133163

لطفا شماره همراه خود را ثبت کنید تا فایل دانلود شود:

موقعیت و اطلاعات هر سه دارایی در مزایده به شرح ذیل می باشد. قیمت پایه مزایده با قیمت حدودی کارشناسی متفاوت بوده و در صفحه هر دارایی قیمت پایه مزایده به همراه تخفیف و شرایط نقد و اقساط آورده شده است.

ارسال دیدگاه

یک × 1 =