آگهی مزایده املاک و مستغلات بانک تجارت شماره 1401/4/م

14 آبان 1401
0 دیدگاه

بانک تجارت در نظر دارد املاک مازاد بر نیاز خود را به شرح ذیل با وضع موجود و با شرایط نقد و اقساط از طریق مزایده عمومی  به فروش برساند. متقاضیان می­توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، بازدید از املاک، به اداره املاک واقع در خیابان آزادی، بین خیابان‌های نواب و اسکندری، ساختمان بانک تجارت(طبقه پنجم) و دریافت برگ درخواست شرکت در مزایده و تسلیم پیشنهادات خود(صرفاً املاک واقع در استان تهران)به دبیرخانه کمسیون معاملات عمده(طبقه هشتم) و املاک واقع در سایر استان ها به محل مدیریت شعب منطقه مربوطه در مراکز استان ها حداکثر تا ساعت 14مورخ 1401/08/25 به دبیرخانه کمیسیون معاملات عمده (طبقه هشتم) و در مراکز استان‌ها به محل مدیریت شعب منطقه مربوطه مراجعه فرمایند. بازگشایی پاکات در تاریخ 1401/08/30 رأس ساعت 10صبح  در محل ساختمان مدیریت امور تدارکات و مهندسی واقع در تهران به نشانی فوق انجام خواهد شد و بازگشایی پاکات املاک  واقع در دیگر استان ها در محل مدیریت شعب منطقه مربوطه انجام خواهد شدو حضور  شرکت­کنندگان درجلسه بازگشایی بلامانع است. چنانچه تغییری در تاریخ  بازگشایی پاکات صورت گیرد، مراتب تلفنی به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید . 

ضمناً متن آگهی در سایت بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir  قابل دسترسی می باشد.

شرایط شرکت در مزایده املاک بانک تجارت

  1. مبلغ سپرده شرکت در مزایده معادل 5% قیمت پایه مزایده مندرج در آگهی می باشد که می بایست به حساب شماره 01821474 نزد بانک تجارت واریز گردد.
  2. شرکت کنندگان مبلغ 1,000،000ریال (به حساب کارمزد فروش اسناد به شماره 01854879 نزد بانک تجارت)واریز و فیش را ضمیمه برگ پیشنهاد نمایند. (ضمناً مبلغ دریافتی جهت خرید اسناد به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.)
  3. رعایت مفاد فرم پیشنهاد شرکت در مزایده الزامی می باشد و بهای پیشنهادی باید از حیث مبلغ مشخص و معین و بدون خط خوردگی بوده و درپاکت دربسته تسلیم گردد.
  4. کلیه املاک عرضه شده با وضعیت موجود به فروش می رسند و بازدید از محل با هماهنگی قبلی امکان پذیر می باشد.
  5. بانک در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات واصله مختارمی باشد.
  6. درصورت مساوی بودن قیمت پیشنهادی اولویت فروش با شرایط نقدی می باشد.
  7. درپیشنهادهای خرید به صورت نقد و اقساط صرفاً بالاترین قیمت ملاک بوده و افزایش پیش پرداخت و کاهش مدت بازپرداخت اقساط ملاک تعیین برنده نمی باشد.
  8. درصورت واگذاری اقساطی مواردی از جمله: حق کسب و پیشه-سرقفلی-حقوق جانشینی-املاک مشاعی، برنده مزایده می بایست ملک ارزنده شهری سهل البیع به عنوان وثیقه در رهن بانک قرار دهد و یا بصورت نقدی خریداری نمایند.
  9. متقاضیان می بایست نسبت به تکمیل فرم مشخصات شرکت کنندگان حقوقی/ حقیقی و تحویل آن به همراه پاکت پیشنهاد شرکت در مزایده اقدام نمایند.

هماهنگی بازدید و دریافت اطلاعات تکمیلی

مهندس مهدی کریمی | مدیر واحد بازاریابی و فروش

021-22271079

0919-7133163

ارسال دیدگاه

هجده − نه =