بدنه شناور باری LIMER با ظرفیت بارگیری 1000 تن

نمای کلی

  • شناور فلزی LIMER :

این شناور به شماره ثبت موقت 913 – بوشهر در سال 1392 توسط شرکت کشتی سازی فراساحل دیلم به شماره ثبت ۲۶۳ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۰۲۴۸۰۳ ساخته و در خور بندر دیلم قرارگرفته است.

  • درصد سهم مالکیت بانک تجارت :

درصد سهم مالکیت بانک تجارت از این شناور 94/66 می باشد.

 

  • مشخصات شناور:

نام این شناور LIMER می باشد و جنس بدنه آن از ورق فولاد ( با ضخامت های 10و 8 و 6 میلیمتر ) است که در مدت ساخت تحت نظارت شرکت بازرسیACS  (مؤسسه رده بندی آسیا از مؤسسات مورد تأیید سازمان بنادر و دریانوردی است که ارائه دهنده خدمات بر اساس استانداردهای بین‌المللی می باشد.)

بر اساس آخرین بازدید و گزارش کارشناسی کارشناسان رسمی دادگستری این شناور فاقد هرگونه ماشین آلات، تجهیزات، تأسیسات رانش، ناوبری، ایمنی و آتش نشانی، نجات، آب و برق و همچنین فاقد گواهینامه دریانوردی می باشد.

مشخصات شناور LIMER

طول

90/44 متر

عرض

55/9 متر

ارتفاع

4 متر

کاربری

باربری

وزن خالص بدنه

330 تن

ظرفیت بارگیری

1000 تن

 

تصویر هوایی موقعیت شناور در خور بندر دیلم

 

تصویر بندر دیلم

  • سرمایه گذاری در حوزه گردشکری:

 

نمونه بروز آوری و تغییر کاربری شده شناور LIMER، کشتی اوستا کیش می باشد که به عنوان یک کشتی تفریحی دارای پتانسیل مناسبی جهت سرمایه گذاری در حوزه گردشکری می باشد که یکی از بزرگترین و بهترین کشتی های کیش و رستوران دریایی در ایران است، کشتی اوستا با ظرفیت 250 صندلی پرتابل بوده و در این کشتی با اجرای برنامه‌های کمدی شاد و جذاب، مسابقات خانوادگی و… لحظات خوبی را برای همه به ارمغان می‌آورد. این کشتی تفریحی از گواهینامه بین المللی ایزو 9001 و 10002 و 10004 را جهت رضایت مندی بیشتر مشتری بهره مند می باشد.

جزئیات

کاتالوگ و توضیحات دارایی

بازدیدهای صفحه

سوالات یا نظرات خود را بنویسید در رابطه با “بدنه شناور باری LIMER با ظرفیت بارگیری 1000 تن”

امتیاز

هجده − سه =